domingo, 7 de enero de 2007

Valorem?

Útil i inútil, amb o sense valor? Tot això ho tenim en compte?

Vaig a recuperar alguna pregunta també fallida del test que vaig passar per families... Doncs no, m'ho he pensat bé i en faré dues! jaja!

*Possessions de la casa més apreciades (sentimentalment...no es té en compte el valor material)
*Algun objecte que té que s'arrepenteix d'haver-lo comprat, perquè el va comprar?

Segueixo parlant en serio quan dic que hi haurà regal pel que em contesti a tot!


1 dia menys per entregar el TDR! wee!

Salutacions des de l'escriptori!

15 comentarios:

Anónimo dijo...

PITUUU pituuuuuu, NO TIC INSPIRADa, és mes estic plena i no he menjat, estic tova, deprimida..vamos que tot es una caca confitada, pr tu me das fuerzas! desprendes energia vital necesaria para la vida OH SI!


wenu que no te rayo más con mi askito d vida seeeeh!


pitu mil disculpes a tu i la clau por no asistir a les 4:00 al partit!

no me lo tengais en cuenta



espero ens veiem aviat, tinc ganes d veuret i riure! i fotuss eee foturrrr very importan, les fotus, tu y yo imortalizadas!



pitu. que t'estimu tia k ets genial em va encantar coneixet aquell dia el qual al endema tenia el magnifico examen del first



TST pitufianaaaa

Anónimo dijo...

Objetos sentimentales..una herradura de caballo que encontré la semana pasada en una casa donde habia tabajado mi abuelo de pequeño.. un reloj tambien de mi abuelo que compró en un mercadillo y un muñeco que le robe a mi hermana cuando tenia 5 años y ella 2 (el muñeco lo compró mi madre en la tienda de 20 duros)

De algo que aqui en mi kasa uno se arrepiente.. hace un par d años le compramos a mi ermana dos muñecos por los k iva loca, dos juguetes de esos d moda, el puchi y el dino, esos k t acen caso, t'escuxan y aprenden...¬¬ jugó 3 dias contando el de reyes y luego a cojer polvo... o el año pasao le compramos un patinete a motor..en el garaje esta.. lo gracioso es que si le preguntas dice: buaa!! si si k lo utilizo! anda k no, baja.. lo toca y sube, ves?

Anónimo dijo...

aver....cosas que tengan valor sentimental...bua.,...yo creo q casi todo lo que man regalado mis amigos y algun que otro regalo de mis papis y hermanos.
Pero si escojo algo escojeria los peluxes....los pierdo y me dan algo...tengo mniles xD

Algo que me arrepienta de averlo comprado? alguna ropa que otra....que me la compro y no me la pongo niguna vez...eso si que me sabe mal.


un besitooo bixituu (ueueueuu ..keda menos pal regalitoou )

Anónimo dijo...

Akí hi ha algú k no s'ha enterat k ha de contestar alguna pregunta... no explicar k no se k del basket, aiiix!
Jo tinc mil coses de valor k aparentment no en tenen... etiquetes, flors del camp seques, etc. De les coses k més una guardiola ja enganxada del barça, k porta un escut k deu ser de ves a saber kuan era del avi. Una calaixeara ara de color granate k era dins un armari de casa de l'àvia i k a més és de fusta dolenta, pero a mi m'agrada! I fotos i regals k encara k no em posi m'agrada tenir-los.

Coses k m'arrepenteixo haver comprat... alguna samarreta i el moble del lavabo de fusta!!

Anónimo dijo...

Aquesta pregunta ja es més rebuscada, eh? ;-)
Coses que aprecii molt....records dels amics,excursions,sortides i festes vàries!
I sovint m'arrepenteixo d'haver-me comprat algun jersei que quan soc a casa ja no m'agrada o alguna parida vària que al moment fa gràcia però després.....

Anónimo dijo...

Hola!

Yo tengo en casa muchas cosas de valor, sobre todo muchos recuerdos guardados en
los cajones, antiguas agendas de colegio, postales de amigas, algun regalo de
algun ex... Todas las cosas que tengo en casa tienen su valor.... solamente
tengo que buscarselo en cada momento.

Sobre las cosas que me arrepiento de comprar.... ummmmm! De momento nada, pero
seguro que algun dia tendre algo...

Anónimo dijo...

algo sentimental pues ..... mi peluxe k es un perro le tengo muxo cariño.
algo k me aya arrapentido ... nose una alfombrapara la entrada. jejej
bueno ay tienes mi comentario.
pk.

Anónimo dijo...

averaaa...
amb valor sentimental..una perleta que tinc guardada en una caixetaa!(diminutius dapreci)
algu na cosa k menpanadeixi daver comprat? dons..robA! k dspres no me la e posat maaai! i bambes sobretot..kieres algunas? estan sin estrenaR!xD
aee takiruuu

Marina dijo...

Cris,
l'objecte més apreciat de casa meva és la coixinera que utilitzava quan era petita, encara la guardo, ara està a trosos!
I la cosa més inutil que he comprat incens...no m'agrada gens però...

Apa!

Anónimo dijo...

En la casa de zaragoza posiblemente lo más sentimental k nos daria pena perder, es el ficus!! pobre planta, lleva sobreviviendo mcuhhos años...16 o 17...y ademas a sobrevivido 5 traslados de casa, la admiramos!

De cosas mias posiblemente las fotos...es lo k más guardo cn cariño...y bueno esk em encariño pronto con las cosas y tengo todas las chorradas k me van regalando.


Arrepentirmede haber comprao....actualmente, unas mayas k no necesitaba y k supongo k algun dia me pondre.

Anónimo dijo...

aaa y las compre, xk pensaba k me irian biende largura...soy tan vaga k ni me las probe...pero no em van cm keria

Anónimo dijo...

objeto mas preciado......sin duda el coche aunke no este dentro de casa pero kmo antes lo as incluido kmo objeto de casa pos yo tambien


y el objeto k kerriamos no haber comprao es el puto reloj ese, kn las campanadas cada cuarto de ora k agobio, pero lo compramos x k segun mis padres es kmo el de mi bisabuela asi k ay k aguantarse.....pro cuando em apodere de la casa....muxo va a cambiar.... jajajaja

marina dijo...

aviam sentimentalmen els meus peluches jiji xo la tele es mol importan i marrepenteixo de teni tele tmb ( ja se k es contradiktori) pk treu mol d temps

Anónimo dijo...

Mmm algo a lo que le tenga mucho cariño... pues a todos mis peluches porque todos ellos llegaron hasta mi cama en situaciones diferentes y nosé, todos tienen su historia.
Algo que haya comprado y me arrepintiera... mmm nosé ahora nose me ocurre pero probablemente alguna que otra prenda que me compré, me la puse una vez y se quedó en el fondo del armario.

Anónimo dijo...

Nenii!!
a veure.. possessions de la casa més apreciada tots els albums de fotus, que no se tu xo desde linvent de la camera digital k ja no tink fotus meves en cap album.. ara stan a dins lordinador?? i k auria d dir k maprecio molt lordinador?? ome una mica si.. xo tmc tant.. xo cla ves a rebelar les quarantamil fotos i ordenales.. ui ui massa feina..xD tmbe maprecio molt una caixeta que tinc amagada dins larmari (no la trobaras ehh) on hi guardo una carta.. unes postals.. aix...

un objecte que marrepenteixo daberlo comprat... pos en tinc varis.. un es un despertador radio molt xulo k li vai comprar a ma mare.. xo com k no te alarma reptida pos no el fa servir.. i mel vaig kdar jo.. xo jo ja en tinc dos mes el mobil.. i mira.. al final sa kdat alla mort d fastic. el vaig comprar com a regal de reis. tambe marrepenteixo (no daverlo comprat jo) sino daverli fet comprar a ma mare, son uns pantalons d la ralph lauren que me posat poc.. xo k i farem.. son un color verd.. k em va agradar.. xo k cada vegada magrada menys..:S si esk no pot ser aixo.. ens hem de comprar coses pensan en un futur xo no el dakst cap d setmana k mels posare x sortir i ja sta.. xq dspres sap greu obrir larmari i veurels alla tots sol.. xo esk tels poses i tels tornes a treure xq no ti sens comoda..

Apaaa un petó!! ;)