jueves, 11 de enero de 2007

Límit quan "x" tendeix a gastar de la funció comprar

Bé, no us haig d'explicar res avui...només preguntes curtes per saber fins a quin punt ens poden demanar per una cosa i nosaltres pagar-ho...senzill, posa límits a cada una de les coses següents, fins a quant ets capaç de pagar?:

* Un croissant
* Unes bambes
* Un mòbil
* Una consumició en un bar (poseu-me quina en concret, no és el mateix una aigua que un suc de taronja exprimit)
* Uns pantalons


No digueu mentides, que ja m'han han dit suficients, recordo que els que escriuen a totes les entrades tenen regaleet!

Vaig a dinar!

15 comentarios:

Anónimo dijo...

ola pituffina jejej ;)
pues jo per un :
croissant- 80centims
bambes- es depen de la marca saps jo tink unes converse de 55€ i les and 1 de 65€ i no amb fan pas mal gastarme tans kales per les bambes.
mobil- n gaira kar el mes tirat del marcat pk me l'han robat tans kops ke ja estik fins els ovaris de kmprarne un de tope bo.
consumicio-una aigua 50 centims
pantalons-30€
havera si te servit d'aguda
muask :)

Anónimo dijo...

Te voy a poner lo k e llegado a pagar por cada una de las cosas k pones
Un croissant: 2 euros (claro k no lo hubeira sabido me hubiera ido a otro lao)...como mucho pago 1,5 en un atake de hambre
Por unas zapatillas, pos e llegaoa pagar más de 100 euros...y actualmente por unos zapatatos(o botas) tb lo pagaría...por unas deportivas no
Por un movil: he llegao a pagar 30.000 pts de las de antes....ahora no me gasto mas de 50 euros por un movil
Por una consumicion: botellines de agua a 3 euros he pagao y botellas de litro de cerveza a 5 tambien
Por unos pantalones, no me gasto mas de 30 euros

Cuidateee

Anónimo dijo...

Eis wapa!
**Un croissant-->màxim que pagaria és 1.50€ en cas de molta gana... Sinó continuem buscant!
**Unes bambes-->pos dpen del tipus de bambes pro em gastaria uns 80€
**Un mòbil-->no gaire la veritat, pk vaig a buscar les ofertes aquestes de punts o de canvi de mòbil pk paso de gastar-me una fortuna....
**Una consumició en un bar--> sempre paguem 3.50€ per una sptunik, oi? ;-) (som així de masoques)! Però per una coca-cola pagaria 1.50€ (tot i k n'he pagat 3 varios cops)
**Uns pantalons-->dpen d'on me'ls comprés, pro el màxim que em gastaria serien 60 o 70€ (wno k consti que si pago jo, potser serien menys (jaja))
Ptonets wapa!

Anónimo dijo...

Hi ha llocs k no posen els preus si et vas a comprar sobretot un croissant o aigua o ve menjar, aixi k si t'hi troves u pagues pk no tens cap més opció. M'ha passat algunes vegades. Aiiix

Per 1 croissant no se suposo k max 2o3 €, k se'm kedaria una cara k no vegis. M'ha passat amb una mini-mini canya de xocolata 2.25€. No hi he tornat clar.
Per unes bambes NO pagaria 170 € k valen les k m'agraden però no se fins a on arribaria.
Per un mobil 0 € o em canvio companyia. Buenu máx 30!
Un cubata 12 € maxim!
I pantalons, si em kedessin moolt moooolt bé, potser 100 €.
Apa!

Anónimo dijo...

Hola pitu, responderé a estas cuestiones.
SI fuese increiblmente rica estaría dispuesta a pagar precios muy altos por productos de máxima calidad. Tengo que decirte que no lo soy jeje por lo tanto: por un croisant pagaría 1'5 y aún así me parecería algo caro (si me aconsejan que es el croisant más beno del mundo y que nunca más podré comerlo quizás pagaría 3 euros, si es más me quedo con las ganas). POr uans bambas 50 euros y si son más caras que me las regalen (eso hacen jeje). Por un móvil sería por lo que menos paaría porque ahora los regalan. Por una consumición pagaría por ejemplo por una cocacola 1'5 euros (es lo q valen ahora en un bar normal :'() y yo que sé soy consciente que en una discoteca son más caras... así que depende. Por unos pantalones 30 euros en el bershka, que son bonitos oye jeje y si no que me los regalen.
bye bye (K)!

Anónimo dijo...

Per un croissant crec que 1'75 euros, encara que si ho se, men vai a una altra pastiseria o no mu demano!.
Per unes bambes depén, uns 70 euros per les converse;)
Pel mobil, 30 euros daquests d'oferta si saltes de orange a movistar i daqui a vodafone jiji, paso dultims models
Per laigua de 0'5ml 1'20 euros, encara que man clavat de més, no anava a montar el pollo al bar, i pel café 1'50 més no!
pels jeans depén, màxim 100 euros.
bueno que wai colaborar al teu tr! au que et surti super bé! un petonet guapisimaa

Anónimo dijo...

*Un croissant: 1.50€, xo si son daksts petitets amb banyes.. mm k bons pos potse una mica més xo cla ja no es un croissant sol..
* Unes bambes: pos.. uns 70€ com a moolt! pq mira si busques trobes d barates i bones.. mira jo unes puma x 18€!! :D
* Un mòbil: pos.. nse.. suposo k uns 100€ k es el k em va costar ara.. s'han daprufitar els punts!!;)
* Una consumició en un bar (poseu-me quina en concret, no és el mateix una aigua que un suc de taronja exprimit): mira una aigua no me lacustumo a demanar xo com a moolt un suc, una cocacola et diria 2.. xo mira el fosters.. aixi k 3.. i una sputnik 3.5€ xo k no pugin mes ehh!!
* Uns pantalons: máxim uns 100€.. xo aurien d valdre moolt la pena..

Anónimo dijo...

* Un croissant
* Unes bambes
* Un mòbil
* Una consumició en un bar (poseu-me quina en concret, no és el mateix una aigua que un suc de taronja exprimit)
* Uns pantalons
NENIII! yo no t miento i lo sabes!
Un croissant: 1'50 euros
unes bambes: 200 (ncara k les mes cares eren 190...k por cierto.. no m las pongo...mi padre me mata algun dia..)
Un mobilo:150
consumició: 3'50!!!ja sas no?xD
uns pantalos: 100 (o 20 no?xD)

creo k e sido sincera eeeh? tk moltoooooooooo!!!66

Anónimo dijo...

e deixat copiada la guia k tu asposaT!xD u sentuu!!

marina dijo...

Aviam un krusan pos... ni un euru a no ser k sigui super fashion i tingui xokolata desfeta x dins i tal.... jiji bambes aviam tot t un limit max. max 60E mobil fua kuan tens mols mols punts tel kompres k surt + barat un 80E joder una aigua no pot superar 1E i al fooster et kosta 3 ¬¬' pantalons.. depen el k em molin xo no mes d 55 aprox. Mira enkara k posis uin altre u faig jijijiji

Anónimo dijo...

Un croissant: doncs d'akests grossets bons 90 centims

Unes bambes: de les barates 15 com a molt pero de les k solo comprar fins a 50 estan be

Un mòbil: la veritat es k no tindrien k cobrar mes de 90 euros per un movil per molta merda k portin

Una consumició en un bar (poseu-me quina en concret, no és el mateix una aigua que un suc de taronja exprimit): una cerveza 1,20

Uns pantalons: 40 eurillus

Anónimo dijo...

Va va vai a fer el test, així em sento que serveixo d'alguna cosa colaborant en una bona causa xDDDDD
punyeterissim TDR!!!!!!!!
Aviam...

Un croissant: 1.20
Unes bambes... depèn les bambes...no stic gaire immersa en el món de l'esport però uns...80 euros????
Les bambes normals d'anar pel carrer pues 20 euritus a la pull&Bear si senyor!!!!!
Un mòbil: 60 euros
Consumició...Coca-cola 2 amb algo x exemple...
uns pantalons. Doncs sant tornem-hi, depèn els pantalons que siguin... des de 30 euros a no més de 80...

Apali espero que serveixi d'alguna cosa!!!:p

Claudia dijo...

croissant: 1 € com a molt
bambes: si passen de 90 euros...adéu siau
mobil: poc poc..no passo dels 20 €
consumició: cafe 1.25 cocacola 2 € aaii..kin mal...oxates a l'estiu de 2 €....no més!
pantalons: els mes cars 60 €. només un cop. eren Lois...ya ves tu..

ale....compradora de personas. que te remuerda la concienciaaaaaaaaaaa

Anónimo dijo...

bua.......yo soy iper agarrada..ajajjajaa
aver lo que pagaria por :

* Un croissant: 1,20 EUROS Xd
* Unes bambes : 80 euros
* Un mòbil: 120 euros. mas que nada xq tengo puntos vodafone xD
* Una consumició en un bar: 10 euros maximo.....x un 43 cn lima!
* Uns pantalons: 40 euros


eso es to..eso es to...eso es todo amigos xD

te kieroooo COR) jajaja

Anónimo dijo...

wapa! jeje mira me pase x acá y pense en escribirtee...jajaja ayyy pos mira els croissant kada kop surten més cars i em komensen a no agradar...no ome no...visca les pastes kom a mol 1 €...pro si es te massa gana k et desmaies es fa el sacrifici...x les bambes ja és mes...fins als 100 € d trankis, q les AND1...uuufff...per al mobil...ja procuro buscar ofertas, punts per que sigui més barato...fins a uns 100 €, la consumició depèn d'on...po cada cop m'entren ganes de no entrar en lloc perque et deixes l'ull...aigua 1,30 a qualsevol lloc. d pantalons entre 30 - 35 € jajaja acostumo a llogar els d me germana:P per tant, no compro gaires...jajaja
Petons nenaaa!!