miércoles, 10 de enero de 2007

La caixa tonta!

Si si si! No estem parlant d'un altre cosa que de la tele! Que indirectament ens l'escoltem més que a la mare...la qüestió és trobar allò que fa que ens entri per una orella i no ens surti per l'altre...
Només una mica de números perquè veieu el que confien amb nosaltres, els compradors!Tot dependrà de la duració del anunci i de l'hora que s'emet...aixi un anunci a la Cuatro a les 9:30 del mati de 20 segons, només val 100 euros! Si comparem amb el mateix anunci que aquesta vegada s'emet a Antena 3 a hora d'audiència, així la quantitat puja fins els 30.000 euros...quasi res...

anem ja cap a les preguntes d'avui!

*Amb una mica d'atenció o tant sols fent zapping...digues algun lema d'un producte anunciat per televisió! (fàcil,fàcil!)


*Pensa amb algun producte que hagis volgut"provar" pel seu anunci!

19 comentarios:

Anónimo dijo...

Bones.
Jo e volgut provar el secador Rowenta que anuncien en els canals de televenda, pero em vaig comprar un i com que no... jeje
Un eslògan publicitari que surti a la televisó? uhm..
Colacao : El colacao te da vidilla!!

Anónimo dijo...

bueno...
LOS CHIKI PRECIOOOOS! SOLO EN EROSKI! jajaja
y...(esta es made in Miriam) Talika, nunca imaginaste una cosmetica así.

piu piu...CAMPANAS BALAY: adoran el silencio...SHh..
jajaja
Algo k m aya apaecio comprarme? d todoooo! desde colonias asta vitrocerámicas! jaaja pero mi perdición son los productos estos de... nutre y repara el cabello, no mas puntas abiertas.. cabellos castigados o dañados!! jajajaja

ale amorcin tkkkk!

Anónimo dijo...

jajaja doncss..

el primer que se ma passat pel cap és....

te gusta conducir? em sembla que és d'un audi pr no menrecordu...o potser no? saps que passa que desde que vai escullir morir d'estress (2n batx) doncs fa mooool que no vec la tele.. la considero una caixa tota només fan telebasura, és més, tu as vist algun cop la programació de disabte nit?? és penosa..U_U en fin.. que tinc 5 teles a casa o 6 (no vui contar-les) i mai la vec..

però avui si que si...Los hombres de paco (esta bonisim el lucas)

buenooo buenooo doncs no tinc res més a dir aaah si, que esperu veure a la señora pitu aviat, se la troba a faltarr, vui ballarrr am tuuu:(:(



fotuuuuu sisi la pensu imprimir i penjar a la meva wall:D



TST

Jordi dijo...

Siempre quise que me gustase (no probar) la CocaCola, sobre todo después de haber visto por televisión algunos de sus spots. Por ejemplo, y siendo concreto, en la capaña navideña, CocaCola Company sacó un anunció por televisión de el proceso de salida de una botella de CocaCola desde que se introduce la moneda hasta que es servida de la máquina expendedora. Dentro de todo el proceso, aparecian duendes, pequeños gnomos y demás "cosas" que le hacen al producto (si cabe) mas llamativo. Pués bien, no engaño si después de ver el anuncio me vino una ira incombustible de conseguir esa preciada botella, como la del anuncio y por suerte (o por desgracia) habia una en mi nevera. A menos de 5 metros. La abrí, la bebí y me reafirmé a mi mismo que a mí, la CocaCola nunca me ha gustado ni me gustará. Cosas de la vida. Aunque la botella, sin lugar a dudas, han conseguido que llege a mis manos.

Un Saludo y que vaya genial.

Anónimo dijo...

Els k em venen el cap, no se pk tenen moolts anys
-Bic naranja escribe fino, bic cristal escribe normal... (k llarg)
-El frotar se va acabar, vip expreeeess! jejejej

Jo provaria tot el k es menjar, desde el colacao (con la baticao, fins el tulipán o els iogurts de cnetral lechera asturiana. U compres u proves i si no kedas satisfet, no hi tornes. A no se k el seguent aninci....

Anónimo dijo...

Criis, k em vas esorrar del msn! jajaja
Jo recordo l'anunci de Natillas.... REPETIMOS

I cada vegada k veig l'anunci de Magnum me'n menjaria un mmmmmmmm

APA!

Anónimo dijo...

aveure aveure...lemas...:

-don't touch my flame.

- no es lo que tengo, es lo que soy.

- lidl..mejor precio y calidad...lidl...

- the touch oof pink.le noveou perfum de lacoste.

- te gusta conducir?

-be inspired (siemens)

- piensa en verde


y nose mil mas xD

noticion noticioon! oy e io de rebajas! sisisis me cmprado:
me cmprao 3 jersey.un rimel, una xaketa yla semana q viene ire a mirarme un par de pantalones y unas bambas de basket.

un besito wapaaaaaaa (L)

Anónimo dijo...

Pos de lemas ni an un mun com el de loreal "pk yo lo valgo" o "te falta tefal" ara ja pots sta contenta k ja i e escrit.

I ma sembla k no he volgut comprar res pel seu anunci bueno si alguna veguda k dspres no a valgut res. El k si k e fet es a lora d triar entre dos kdarte amb el k et sona daverlo vist per la tele.

Anónimo dijo...

dons...MARINA D'OR CIUDAD DE VACACIONES, DIGAME? les odiooooooooo!! jajajaj
un producto..pues.. la colonia de JEAN-PAUL GAULTIER yeayea!jajaja no me jodas! el anuncio estacurrat!aleee takeru mooooooL!66(L)

Anónimo dijo...

Pues ahora mismo se me viene a la mente uno que es d una crema para la cara, de un extracto del caparazon del caracol que dicen que noseke, q si se regenera la cascara que la cara tmbien..nfin..uno dstos anuncios k duran 10 minutos, i cuando x fin acabas ( q vaya alivio..xk nos lo emos tragado ntero..) resulta k vuelve a mpezar otra vez..xDD es una chorrada..pero habra gnte k de sja engañar x esos productos..no tan solo para la cara, sino de esas fajas k keman grasa, o d los aparatos estos..

La cera esta depilatoria k kreo k es la vett k es de xokolate..:D
sisi.. no kita una mierda..xD pero bueno.. alomejor a otra gnte si..k knste k io no la e provado..gnte crkana a mi me lo dijo.:P

petons enanaa^^ dsde bdn se os recuerda..:)

Smpre sereu aqi..(L)..

Anónimo dijo...

al abla johnny
El millor anunci k e vist en la meva vida es el de la Chrysler.
donde sta la calle san juan?
ves ese coxe? es mio...
por ahi(direcció contraria)
tal i com diuen, els millors anuncis son akells que passen desaparcebuts com a anunci, k la gent es cregui k no veu un anunci...
ja sigui, chiuaua, delpitadel, l'anunci del altea( los animales de dos en dos uah !! uah!!xd, o el bruce lee...

Anónimo dijo...

Eis!
Avera, lemes d'anuncis....
**Repetimos?
**Te gusta conducir?

Sé que no és una cosa que m'agradaria provar, perquè en bec sempre però m'encanten els anuncis de la coca-cola i encara em venen més ganes de beure'n quan els veig!

Anónimo dijo...

un eslogan de television::: loreal, xk yo lo valgo! xdxd... aunk no me guste nada este eslogan es l uniko k me acabo de acordar... me daba palo mirar la tele ahora...
los anuncios no me gustan nada asi k no me suelo fijar en lo k muestran... xro hubo una vez k se me antojo lo del danao!!! si no komes danao k as desayunao?'xdxd
vingaaaaa az mas preguntas xdxd

Anónimo dijo...

Un lema??? l'oreal, por que yo lo valgo jajajajjaj es lo k te tenir la tele prop de l'ordinador k escrius el k sents


y una cosa k magradaria provar......joer sencillo, AXE, el aptrapa mujeres ( es coña no os lo creais, o e lo curras o no vienen, cientificamente provado por mi)

marina dijo...

attraction is universal feeling
de festina!!!

Anónimo dijo...

No me salen eloganes, no veo la tele; solo veo las noticias y mar de fons, y en la publicidad friego los platos XD
Y de productos k alla probao por el anuncio....ahora no me sale ninguno,pero fijo k alguna vez habre comprao alguno...si me acuerdo...lo pondre.

Venga chiketa un beso, y feliz treball de recerca!

Anónimo dijo...

ola pitufa :)
ara a mi lu ke amb be el kap sn anuncis mlt xorres pero bueno.
- el algodon no enganya.
- la taka se va en un plis
- SILIK VANG la suciedad se va en un bang i ja estar jejej.
mlts tonets

Anónimo dijo...

Hola!
Pues mira el último así que recuerde son las natillas danone con sabor a chocolate blanco! están super buenas jajaj. Y bueno seguro que muchas cosas más como por ejemplo la lisima (se supone q a la vez que te seca el pelo te lo alisa, he dicho se supone!) que tengo que decir que es mentira y que no deja el pelo liso o por lo menos a mí. xD

Anónimo dijo...

Eis wapi!!
Mira un lema d'un producte: Cilit bang i la suciedad se va en un bang!.. entre els cops que surt per la tele i els nens d campaments que van versionar la lletra.. estic odiant el cilit bang akst!!

i un producte que hagi volgut provar.. pos mira laltre dia em vai comprar el desodorant Rexona CRYSTAL anti manas blancas.. de moment sembla k va b.. i tmb un xampu del sunslik.. xo daixo ja fa mes tems i no recordo ben be quin era!!

apali un petonas!!